Dorel - Quinny

Online groeien
De samenwerking tussen Dorel en Colours is meer dan een klant-leverancier relatie. Colours is een verlengde van ons interactieve team.
Marielle Velthoven, Manager Interactive Dorel Juvenile

De vraag

Quinny wilde de huidige website verbeteren en ook online een groei doormaken. Dit project is daarom gestart met een website optimalisatie analyse wat resulteerde in een rapport met verbeteringen voor de huidige Quinny website. De huidige website moest geoptimaliseerd worden met de nieuwe merkidentiteit en conversieverbeteringen uit het usability rapport.

Aanpak

Dit project is opgebouwd uit verschillende onderdelen. Colours heeft de huidige omgeving van Quinny bekeken en een rapport met verbeteringen opgeleverd. In samenwerking met een reclamebureau heeft Colours de nieuwe brandidentity doorvertaald naar het online platform en geïmplementeerd in het Sitecore CMS. 

Resultaat

De nieuwe Quinny website is een moderne, gebruiksvriendelijke website voor jonge ouders. Een online portal met de ultieme beleving gericht op conversie. De jonge ouders worden optimaal geadviseerd bij de keuze van het product. 

Highlights

  • Sitecore CMS
  • Website optimalisatie
    analyse

Verder praten over het vergroten van jouw online succes?

Direct contact

Neem contact met ons op!