Grando Keukens & Bad

Inspiratie en beleving vanuit de vestiging in de buurt
Voldoen aan de wensen van ruim 35 franchiseondernemers is een grote uitdaging, maar Colours heeft onze verwachtingen waargemaakt. De fijne samenwerking en expertise hebben hun vruchten afgeworpen, waardoor de website vol enthousiasme is ontvangen!
Edwin van Beers - Webmaster Grando Retail

De vraag en aanpak

Grando was op zoek naar een website die bezoekers zou inspireren door een optimale beleving om te kiezen voor een Grando kwaliteitskeuken of badkamer. Bovendien moesten de 35 franchiseondernemers ruimte krijgen voor hun specifieke propositie en moest de website geschikt zijn voor alle mobiele apparaten. 
 
In het nieuwe responsive ontwerp staat de inspiratie en beleving centraal. Met mooie visuals wordt de bezoeker meegenomen in de Grando beleving. De pagina’s ‘Badkamers’ en ‘Keukenrenovatie’ hebben een prominente plaats gekregen in de menubalk en daarnaast is goed nagedacht over de conversiepunten voor onder andere het opnemen van contact met een vestiging in de buurt.

Resultaat en samenwerking

Grando en Colours hebben intensief samengewerkt dmv de Scrum methodiek. Na een voorbereidende sprint waarin onder andere de backlog is gevuld en de online style guide is gemaakt, is het volledige team gestart met de bouw. Na drie sprints van twee weken waren alle onderdelen gereed en gevuld met content.
 
Het resultaat is een inspirerende website met een luxe uitstraling. In de grote visuals zijn het de mensen en hun persoonlijke beleving die de aandacht trekken. Subtiele animaties in de interactie dragen bij aan de beleving en maken het navigeren erg prettig voor de bezoeker.

Highlights

  • Drupal 7
    technische realisatie
  • Toename van 100%
    voor de aanvraag van het inspiratieboek
  • Conversiepunten
    voor het opnemen van contact
  • Doorlooptijd van 8 weken
    dmv Scrum

Verder praten over het vergroten van jouw online succes?

Direct contact

Neem contact met ons op!